niedziela, 26 stycznia 2014

Moje zarabianie z Plus500

Nie ma oszałamiających sukcesów z zarabianiem na rynku forex na platformie PLUS500. Po prostu zaczynam i poznaję ten rynek. Gram bonusem jaki dostałem do Plus500.
Trudno tu mówić o jakimś systemie. Po prostu szukam "dołków" i atakuje!

Coś w tym stylu!



Jak kształtują sie moje wyniki? Przyznam, że gram od  dwóch tygodni!


Grunt, że rozgryzam ten cały forex!
Staram się też znaleźć odpowiedni system do mojego charakteru oraz finansów!
 Myślę, że moim największym wrogiem nie jest sam rynek forex ale mój umysł!
To on powoduje, że zamiast zamykać pozycję czekam na więcej! Zamiast stratne walory sprzedawać czekam!

Myślę, że w głębi duszy czekam na "złoty strzał"
Najlepszym rozwiązaniem w tym przypadku jest system "małych kroków" Zysk 10 -15 pln jest ok. Po przekroczeniu pewnej granicy zysku podwoić zakup par!

Wiem, to tylko teoria!
Zobaczymy Co Dalej Jest!

Nie masz konta Forex? Wypróbuj Plus500
http://www.plus500.com/pl/Promotions/Bonus.aspx?id=18600&pl=2


0 komentarze:

Prześlij komentarz