niedziela, 26 stycznia 2014

Czy da się zarobić Forexie?

http://www.plus500.com/pl/Promotions/Bonus.aspx?id=18600&pl=2
Zapewne wielu z Was zadaje sobie takie pytanie! Czy da się zarobić na rynku forex.
Przeszukałem wiele for internetowych, blogów i innych ciekawych wpisów! Co mnie zadziwiło!?

Wszyscy piszą, że nie da sie zarobić na forexie. Po prostu prędzej czy później tracisz!
Trudno też znaleźć dowody na wypłaty z forexu.
Myślę, że ludzie którzy zarabiają na rynkach walutowych nie chwalą się swoimi wynikami. Bo i po co! Jak mają dobrą strategię forex, to trzymają ją w tajemnicy. Mogą oczywiście ją sprzedawać!

Osobiście postanowiłem  też spróbować grać na forexie! Mam już doświadczenie na GPW i myślę, że tu też warto zobaczyć co i jak.
Wybrałem na początek platformę PLUS500 bo dają 75 PLN bez depozytu- Sprawdź to!
Postaram się Was informować jak mi idzie!



0 komentarze:

Prześlij komentarz