sobota, 1 lutego 2014

Granie na Forexie -Moja Porażka a dla Was przestroga!


No i stało się! Odniosłem kilka porażek na rynku forex !

Co mnie zgubiło? Właściwie wszystko! Chciwość, myślę, że już wszystko umiem oraz... durny amok!


No cóż tak to jest już z graniem na forexie, że trzeba odnosić porażki aby czegoś się nauczyć!

Właściwe, to jestem w punkcie wyjścia! Muszę teraz małymi kroczkami odbudować kapitał! 
Straciłem na gazie zimnym. W gruncie, to świetnie i szybko się tam zarabia ale i też ...traci!
Na parach walutowych muszę skupić swoją uwagę! 

Uważam, że moja psychika nie jest jeszcze gotowa na granie na forexie większymi kwotami!

Pamiętaj: Granie na Demo Forex nie zastąpi Ci grania prawdziwymi pieniędzmi! Inaczej traci się na demo a inaczej w realu!

Czekam do poniedziałku i ... gramy dalej na forex!


 

0 komentarze:

Prześlij komentarz